Veselīgs dzīvesveids

Pareizais ceļš, lai Jūsu locītavas tiktu uzturētas veselas

  • Pareizi, regulāri vingrojumi

Kustīgajās locītavās atrodas šķidrums, kas ieeļļo locītavu, kā arī mitrina un baro skrimsli. Par efektīvākajām aktivitātēm locītavu veselīgai uzturēšanai atzītas riteņbraukšana, peldēšana, vingrinājumi ūdenī un staigāšana.

  • Svara samazināšana

Būtiski ir sekot līdzi adekvātam ķermeņa svaram un uzturēt to. Ja esat ar lieko svaru vai aptaukošanās problēmām, samaziniet savu svaru ārsta uzraudzībā. Pat 5 kg svara zudums ir ļoti būtisks veselības un locītavu stāvokļa uzlabošanai.

  • Daudzveidīgs uzturs

Daudzveidīgs uzturs sastāv no sabalasēta apjoma proteīnu (īpaši augu), vitamīnu un minerālvielu uzņemšanas. Locītavām nepieciešamas nepiesātinātās taukskābes ( Omega 3 tipa), kalcijs, magnijs un mikroelementi ( mangāns, varš, vitamīns C). Lai uzturētu pietiekošu šķidruma daudzumu, nepieciešams uzņemt sākot no 2 litriem ūdens dienā.

  • Locītavu uzturs

Kvalitatīvi uztura bagātinātāji dod skeleta un muskuļu sistēmai nepieciešamās vielas. Tie sekmē locītavas skriemeļa veselības uzturēšanu, tai skaitā fizisku treniņu laikā vai pēc savainojumiem.

  • Ievainojumu profilakse un piemērota ārstēšana